Prezentul document stabileste termenii si conditiile care reglementeaza utilizarea acestui site web, precum si achizitionarea de produse prin intermediul magazinului online.
Va rugam sa cititi acest document inainte de a utiliza acest site web.
DEFINITII SI TERMENI
- Administratorul Site-ului
Site-ul www.servis.ro este administrat de catre societatea DIANA FAST EXPRESS S.R.L., cu sediul social in Municipiul Bacau, Str. 8 Martie, nr.1, bl.1, sc.B, ap.32, Judet Bacau, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J04/436/2011, CUI 28303233, legal reprezentata prin Dl. Catalin URECHE, in calitate de Administrator.
- Vanzator
Societatea DIANA FAST EXPRESS S.R.L., cu sediul social in Municipiul Bacau, Str. 8 Martie, nr.1, bl.1, sc.B, ap.32, Judet Bacau, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J04/436/2011, CUI 28303233, legal reprezentata prin Dl. Catalin URECHE, in calitate de Administrator.
- Client/Utilizator
Orice persoana fizica de peste 18 ani/persoana juridica, inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
- Site/Magazin virtual
Sistem de vanzare la distanta, reprezentat de magazinul virtual si/sau site-ul www.servis.ro
- Bunuri
Orice produs mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat Clientului de catre
Vanzator, ca urmare a Contractului incheiat.
- Comanda
Documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.
Pe teritoriul Romaniei, comenzile se vor efectua prin accesarea site-ului web www.servis.ro, exclusiv de catre persoanele juridice romane sau de catre orice persoana fizica.
- Contract
Reprezinta contractul de vanzare-cumparare de produse incheiat la distanta intre Vanzator si Client, prin intermediul magazinului virtual , www.servis.ro, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si in momentul incheierii acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta, care nu implica prezenta fizica simultana a celor doua parti.
- Contract incheiat la distanta
Conform O.u.G nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2, pct. 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor, orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
- Continut
Reprezinta toate informatiile ce pot fi dobandite, comunicate prin e-mail sau prin orice mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare, vizitate, vizualizate sau altfel accesate cu ajutorul unui echipament electronic prin accesarea site-ului, precum si
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului catre Client, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta, precum, dar fara a se limita la informatii legate de Bunurile sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada, informatii legate de Bunurile sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada, date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
- Politica de utilizare cookies
Cookies sunt fisiere de mici dimensiuni, formate din litere si numere, stocate de catre browserul pe care il folositi pentru a avea o experienta mai buna de navigare pe Internet. Aceste fisere permit site-urilor web sa retina si sa pastreze informatii utile despre preferintele utilizatorului.
Pentru o mai facila accesare a www.servis.ro sunt utilizate cookies conform Politicii de utilizare cookies.
- Date cu caracter personal
Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc..
Toate datele cu caracter personal sunt prelucrate conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- Document
Termenii si Conditii ce fac obiectul prezentului document.
- Tranzactie
Incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui Bun de catre Vanzator, Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator.
- Specificatii
Toate specificatiile si/sau caracteristicile Bunurilor asa cum sunt precizate pe Site sau in Comanda.
- Plata online
Serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Clientilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.
- Zi
Reprezinta orice zi a saptamanii, mai putin sambata si duminica si orice sarbatoare nationala si/sau legala, precum si orice zi in care institutiile din Romania sunt deschise pentru public.
Toate referirile la termenul de „zi/zile” se interpreteaza ca fiind zi/zile lucratoare.
-
UTILIZAREA SITE-ULUI
- Utilizarea site-ului servis.ro presupune accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site.
- Pentru utilizarea site-ului se ofera implicit acordul in privinta respectarii termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
- Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a opera orice modificari de continut, forma, asezare, preturi, produse, fara a fi necesara o notificare prealabila a persoanelor care utilizeaza site-ul.
- Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a actualiza prezentul document fara o notificare prealabila a persoanelor care utilizeaza acest site. Modificarile vor intra in vigoare de la data publicarii acestora pe site.
- Utilizatorii vor avea acces la termenii si conditiile de utilizare a site-ului.
- Prin efectuarea oricarei comenzi prin intermediul site-ului, Clientul declara ca a luat cunostinta si ca accepta si este de acord cu toate prevederile Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal (link).
-
In vederea imbunatatii suportului oferit online, orice eventuale sugestii/mentiuni/reclamatii/sesizari pot fi transmise prin una din urmatoarele modalitati:
- accesarea sectiunii de chat disponibila pe site;
- transmiterea unui email la adresa suport@servis.ro;
- efectuarea unui apel telefonic la numarul +40759049850.
- Prin accesarea acestui site, declarati ca toate acordurile, avizele, prezentarile de informatii si alte comunicari pe care vi le oferim electronic satisfac orice cerinta legala ca aceste comunicari sa fie facute in scris si intelegeti ca toate comunicarile se vor face prin corespondenta electronica.
-
DOCUMENTE CONTRACTUALE
- Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare prin e-mail prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
- Notificarea primita de catre Client, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic prin e-mail.
- Pentru motive justificate (precum, dar fara a se limita ta lipsa de stoc, incetarea productiei pentru produs, retragerea de piata, limitari din partea autoritatile, si orice alte asemenea cauze), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. In cazul in care intervin asemenea motive justificative ca impun modificarea cantitatii de Bunuri din Comanda, Vanzatorul va informa Clientul la adresa de e-mail pusa la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata pentru produsele nefurnizata, in termen de 30 zile.
- Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul efectuarii platii online de catre Client.
- Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
-
- La efectuarea unei comenzi, Clientul nu este conditionat de o limita minima, din punct de vedere valoric. Din punct de vedere cantitativ, comanda minima este limitata la cantitatea de produse disponibile in stoc, la momentul efectuarii comenzii.
-
Comenzile se pot efectua fie online, prin intermediul contului personal creat prin completarea formularului electronic, fie telefonic prin apelarea la numarul +40759049850.
- In cazul comenzilor online, pe teritoriul Romaniei, acestea se vor efectua prin accesarea site-ului web aicuce.ro.
-
Plasarea comenzii se face prin parcurgerea urmatorilor pasi:
- selectarea de catre utilizator a produsului ales;
- plasarea produsului ales in cosul de cumparaturi;
- completarea tuturor datelor solicitate prin formularul special;
- selectarea metodei de plata;
- selectarea modalitatii de livrare;
- exprimarea acordului privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului, precum si a Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal.
-
In urma plasarii comenzii online, Vanzatorul va emite factura fiscala si va trimite un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail indicata de catre Client.
- Factura fiscala in format electronic va fi transmisa de indata catre Client la adresa de e-mail indicata odata cu inregistrarea pe site;
- Factura fiscala in format fizic va fi comunicata odata cu livrarea comenzii.
- Clientul este unicul responsabil cu privire la corectitudinea datelor introduse in formularul de comanda; orice eventuala eroare asupra datelor comunicate nu incumba Vanzatorului, acesta fiind tinut sa onoreze Comanda astfel cum a fost aceasta efectuata.
In eventualitatea in care Clientul a identificat o posibila eroare in completarea datelor in Formularul de comanda, acesta poate transmite un e-mail de solicitare a indreptarii erorii, indicand in mod concret datele corecte, la adresa de e-mail suport@servis.ro, nu mai taziu de expirarea unui termen de 24 ore de la data efectuarii comenzii.
-
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client.
Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. -
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
- In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Clientilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
- Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
- In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, fara a se limita la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
- Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice/prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
- Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului in campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc.) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de 5 comenzi in sistemul de plata la livrare, existenta a mai mult de 5 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda”, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
-
CONTINUTUL SITE-ULUI SI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
- Administratorul site-ului declara pe propria raspundere faptul ca toate resursele folosite (imagini de produs, specificatii, video, text etc.) sunt folosite cu acceptul producatorului, fara sa incalce legea dreptului de autor.
- Prin accesarea acestui site, Clientul declara ca este de acord ca Vanzatorul este titularul exclusiv al tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra continutului acestui site, inclusiv, dar fara a se limita la fotografii, articole, clipuri de text, marci, etc.
- In acelasi sens, Clientul este de acord sa nu afecteze si sa interfereze in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elementele care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.
Nu este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui continut in afara site-ului www.servis.ro, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al societatii asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al societatii.
Cu titlu de exceptie, Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi cuprinse in Termeni si Conditii.
- Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate, constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.
- DIANA FAST EXPRESS si toate produsele comercializate pe site, impreuna cu logo-urile afisate, sunt marci inregistrate si se bucura de toate prerogrativele conferite de legislatia comunitara in domeniul proprietatii industriale, printre care si Legea nr. 84/1998 privind marcile si indicatiile geografice. Orice utilizare fara drept constituie contrafacere si atrage raspunderea persoanei vinovate conform prevederilor legale.
- Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
- Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Vanzatorului.
- Orice Continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzator si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.
- Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
- In cazul in care Vanzatorul confera Clientulul dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
- Niciun Continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau al angajatului/prepusului acestuia care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
- Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
-
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
- Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
- COMANDA
-
- Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
- Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
- Prin accesarea site-ului www.servis.ro, Clientul este de acord ca toate acordurile, avizele, prezentarile de informatii si alte comunicari oferite electronic de catre Client satisfac orice cerinta legala ca aceste comunicari sa fie facute in scris. Clientul declara ca intelege ca toate comunicarile se vor face prin corespondenta electronica.
- Clientul este rugat sa verifice cu atentie sporita produsele si cantitatile afisate in cos, acestea reprezentand comanda finala.
- Dupa verificare, Clientul trebuie sa apese butonul „Plateste”.
- Confirmarea comenzii de catre Vanzator este conditionata de efectuarea platii de catre comparator.
- Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
- Confirmarea efectiva a comenzii este conditionata de inregistrarea platii in contul Vanzatorului. In acest sens, inregistrarea platii in contul Vanzatorului va fi confirmata de catre acesta din urma prin transmiterea unui e-mail catre Client.
-
Vanzatorul poate refuza/anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- produsul nu se afla pe stoc ;
- a aparut o eroare in ceea ce priveste pretul sau specificatiile/descrierea produsului;
- datele introduse in formularul de comanda de catre Client nu pot fi procesate, etc.
-
In cazul in care intervine refuzul/anularea unei comenzi, Clientul va fi instiintat prin e-mail cu privire la motivul refuzului.
- In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in termen de 14 zile de la data primirii produsului de catre Vanzator, in stare conforma, cu specifiicatiile din prezentul contract. Costurile aferente restituirii vor fi suportate de catre Client. Suma va fi restituita in contul din care a fost efectuata plata.
- Vanzatorul va putea refuza restituirea sumei, integral sau partial, in functie de felul in care se prezinta produsul restituit, caz in care va informa Clientul despre motivele refuzului.
- In cazul in care un Bun comandat de catre Client, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Bunului in termen de 14 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta de acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de a renunta la Contract.
- Pentru motive intemeiate, DIANA FAST EXPRESS poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
-
CONFIDENTIALITATE
- Informatiile de orice natura furnizate de catre Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
- Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
- Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, acest e idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
- Clientul se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor tehnice si a rezultatelor clinice si stiintifice pe care Vanzatorul le pune la dispozitia acestuia, in procesul de instruire asupra utilizarii dispozitivelor si recomandarea de tratament catre terti.
-
FACTURARE – PLATA
-
Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului servis.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
- Preturile afisate pe site pot fi modificate in orice moment, insa acest lucru nu va avea niciun efect asupra comenzilor pentru care Vanzatorul a transmis catre Client confirmarea expedierii.
- Plata produselor comandate se poate face atat online, utilizand cardurile Visa, Mastercard intr-un sistem de procesare a platiolor on-line de tip gateway, cat si in numerar numai odata cu livrarea bunului de catre curier. In cazul platilor in numerar, acestea sunt limitate la suma de 5000 lei. Orice comanda care depaseste plafonul de 5000 lei va putea fi achitata doar online.
- Comanda sau modalitatea de plata nu poate fi modificata in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii acesteia.
- In cazul Clientilor cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte, Diana Fast Express poate refuza solicitarea de plata in numerar la livrare, solicitand plata in avans prin utilizarea platformei online de plata in avans.
- Plata produselor livrate se va face in moneda nationala Leu, la cursul de schimb BNR afisat in ziua platii.
- Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
- Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si vandute de Vanzator, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Clientului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client.
-
Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului servis.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
-
INCETAREA CONTRACTULUI
-
DIANA FAST EXPRESS va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
- Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
- Datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
- Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce prejudicii de orice natura in dauna DIANA FAST EXPRESS si/sau partenerilor acestuia;
- Pentru alte motive obiective.
- In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre DIANA FAST EXPRESS in maxim 14 zile de la data la care a luat la cunostiinta de acest fapt.
- in cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii contractului din culpa DIANA FAST EXPRESS, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata in maxim 14 zile de la momentul rezilierii contractului.
- In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de DIANA FAST EXPRESS, Vaceasta din urma va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului.
-
DIANA FAST EXPRESS va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
-
TRANSPORTUL SI LIVRAREA BUNURILOR
- Expedierea unei comenzi se va face in termen de 24 de ore pentru comenzile plasate in intervalul orar 0.00-15.00 sau in termen de 48 de ore pentru comenzile plasate in intervalul orar 15.01-23.59.
- Termenul de livrare poate suferi modificari, in functie de intarzierile provocate de firma de curierat.
- Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare, inclusiv a certificatului de garantie.
- Ambalarea produsului se va face in cutii de carton. Pentru produsele care nu se pot ambala in cutii din cauza formei sau a dimensiunilor, acestea vor fi ambalate in folie de plastic.
- Vanzatorul va efectua diligente rezonabile pentru a oferi siguranta mentinerii calitatii produsului in timpul transportului.
- In cazul in care intervine orice problema legata de expedierea comenzii, vanzatorul ii va aduce la cunostinta acest fapt Clientului in cel mai scurt timp posibil, prin email sau telefonic, la numarul de telefon furnizat de catre Client.
- Clientul va putea urmari stadiul comenzii sale prin intermediul contului sau.
- Termenul de livrare initial poate varia intre minim 2 si 7 zile, in functie de adresa de livrare.
- In cazul in care Clientul doreste sa schimbe adresa de livrare, acesta este obligat sa il instiinteze pe vanzator cu privire la acest fapt inainte de expedierea comenzii. Orice intarziere in livrarea produsului din acest motiv exonereaza Vanzatorul de orice responsabilitate.
- Daca Clientul/orice alta persoana insarcinata cu primirea coletelor nu este gasit la adresa in ziua livrarii, procedura de livrare se va relua a doua zi, urmand ca ulterior coletul sa fie returnat catre Vanzator. In aceasta situatie, Vanzatorul este exonerat de orice raspundere in ceea ce priveste calitatea produsului.
- La receptionarea produselor, Clientul trebuie sa verifice intotdeauna faptul ca acestea corespund comenzii sale din punct de vedere calitativ si cantitativ si sa trimita un mail de confirmare Vanzatorului.
- In cazul in care la receptionarea produselor, acestea nu corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ, Clientul va aduce la cunostinta orice mentiune/sesizare/reclamatie cu privire la starea/caracteristicile/metoda de livrare a produsului receptionat poate fi efectuata intr-un termen de maxim 12 de ore de la primirea coletului, prin email la adresa suport@servis.ro sau telefonic la numarul +40759049850, in aceeasi zi.
- Dupa expirarea termenelor de mai sus, nicio mentiune/sesizare/reclamatie nu va mai fi acceptata. Vanzatorul ii va raspunde in scris Clientului pe adresa de e-mail.
- In urma evaluarii si acceptarii plangerii de catre Vanzator, acesta va inlocui Bunul in termen de 14 (paisprezece) zile, costul transportului fiind suportat de catre Vanzator.
In cazul in care bunul nu poate fi inlocuit, Clientul va putea alege intre rambursarea coletului pentru reparatii, pe cheltuiala vanzatorului sau rambursarea coletului cu posibilitatea efectuarii unei alte comenzi, in limita de pret a primei comenzi, pe cheltuiala vanzatorului.
- Clientul este responsabil pentru corectitudinea datelor referitoare la livrare: adresa de livrare, respectiv adresa de email si numar de telefon. Vanzatorul nu isi asuma eventualele daune ce pot interveni ca urmare a greselilor de transmitere din partea Clientului.
- Livrarea se considera efectuata in momentul in care se obtine o semnatura de primire a produselor, la adresa de livrare convenita si/sau comunicata de catre Client.
- Dupa expirarea unui termen de 5 (cinci) zile de la data la care comanda ar fi trebuit sa fie livrata, fara insa ca aceasta sa fi fost livrata, din motive neimputabile Vanzatorului, comanda va fi anulata, iar contractul se va considera rezolvit. In urma rezolutiunii contractului, Vanzatorul va restitui Clientului pretul achitat de acesta pentru produsele respective in termen de 30 de zile de la data rezolutiunii. In astfel de cazuri, Vanzatorul are dreptul sa isi retina din pretul achitat de catre Client toate costurile de livrare si costurile rezultate din rezolutiunea contractului.
- Vanzatorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de vointa sa, care includ: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, conditii meteo nefavorabile si altele asemenea.
-
GARANTII
- Toate produsele comercializate de catre site-ul www.servis.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
- Garanția se dovedeste pe baza facturii de cumparare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vand insoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, insoțit de bon fiscal si/sau factura. Pierderea facturii si/sau a bonului fiscal, atrag dupa sine pierderea garanț
- Pentru produsele insoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate in cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vand fara certificat de garanție, garanția nu se acorda daca s-au deteriorat din cauza manevrarii, a lovirii, a utilizarii necorespunzatoare, a depozitarii necorespunzatoare, a condițiilor meteo, a incendiilor sau a cazurilor particulare in care se constata ca defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.
- Daca un produs s-a defectat la 48 de ore din momentul cumpararii, beneficiarul poate cere inlocuirea produsului cu unul nou, daca face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factura si/sau bon fiscal.
- Pentru orice problema legata de produse, trebuie să ne contactați la numarul de telefon 0759049850 sau la adresa de e-mail suport@servis.ro. In maxim 24 de ore dupa sesizare, veti fi contactat de un reprezentat DIANA FAST EXPRESS pentru a stabili maniera de solutionare a problemei.
- In cazul in care se opteaza pentru repararea unui produs, durata maxima in care compania noastra se angajeaza sa verifice si sa execute reparația produsului, este de 15 zile lucratoare din momentul in care produsul ajunge in depozitul noastru. Garanția produsului se prelungeste cu perioada in care acesta a staționat in depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca, beneficiarul, sa faca dovada perioadei respective pe baza procesului verbal eliberat de compania noastra dupa efectuarea reparaț Daca un produs nu se mai poate repara, se va inlocui cu un altul nou, insa, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție ramasa pentru produsul inlocuit.
-
In cazul certificatelor de garantie emise de producator, Bunul defect in perioada de garantie va fi reclamat Vanzatorului la adresa de email: suport@servis.ro
- Bunul defect va fi inlocuit in termen de minim 7 zile de la data constatarii defectiunii de catre unul din reprezentantii Vanzatorului, pe costul acestuia din urma. In cazul in care se constata ca bunul nu este defect sau nu necesita interventii de service, cheltuiala suportata de catre Vanzator pentru respectiva interventie va fi platitia integral de catre Client. Dovada cheltuielilor se va face cu documente justificative, iar suma va fi platita pe loc sau in termen de maxim 10 (zece) zile de la data interventiei.
- Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia produselor pe adresa suport@servis.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
-
DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
- Perfectarea comenzilor depinde de disponibilitatea produselor respective in stoc. In acest sens, daca apar dificultăți de aprovizionare sau daca unul dintre produse nu se afla in stoc, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a informa Clientul despre aceasta situatie in termen de 3 (trei) zile, prin email la adresa comunicata.
- In cazul in care se constata lipsa produsului in stoc, perioada de livrare poate fi majorata cu inca 10 (zece) zile.
- Daca Bunul nu este livrat in termenul de livrare prelungit in conditiile art. 14.2, iar Clientul nu doreste sa mentina comanda dupa acesta data, Vanzatorul va restitui sumele achitate de catre Client, intr-un termen de 14 de zile de la data comunicarii intentiei Clientului de a renunta la comanda.
- TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la momentul efectuării plații de catre Client. Bunul va fi livrat in locatia indicata in Comanda, fiind asigurata de catre Vanzator, indiferent de valoarea comenzii.
-
RASPUNDERE
- In ceea ce priveste expedierea, transportul si livrarea produselor, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru situatiile independente de vointa sa, incluzand, dar fara a se limita la: impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, conditii meteo nefavorabile si altele asemenea.
- Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru erorile de soft care pot influenta procedura de livrare.
- Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
- Vanzatorul nu va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
- Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
- Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Clientul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
- Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
- Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Vanzator, acestia fiind opozabili Clientilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
- Politica site-ului trebuie preluata ca atare, fara nicio conditie, declaratie sau garantie de orice fel cu privire la site, sau continutul acestuia (inclusiv orice text, grafice, reclame, link-uri sau alt element). In consecinta, in masura maxima permisa de lege, Vanzatorul exclude toate garantiile, incluzand dar fara a se limita la conditiile prevazute de lege in limite satisfacatoare. De asemenea, Vanzatorul nu ofera nicio garantie cu privire la virusii de continut de pe acest site. Prin urmare, toate obligatiile de garantie si raspundere vor fi reduse in conformitate cu limita statutara maxim admisibila.
-
- Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
- Contravaloarea produselor comandate se va returna in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.
- Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
- Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, factura, garantie).
- Returul produselor se face doar cu acordul DIANA FAST EXPRESS S.R.L. si in condițiile agreate de ambele parti. Ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Nu ati comunicat DIANA FAST EXPRESS S.R.L., in termen legal, intentia de a returna produsele;
- Produsele returnate prezinta ambalajul deteriorate;
- Produsele returnate sunt lovite, defecte sau prezinta urme de uzura;
- Produsele returnate au fost deteriorate in timpul transportului. Asigurarea integritatii produselor returnate pe timpul transportului revine, in exclusivitate clientului.
- DIANA FAST EXPRESS S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
- Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.
- Pentru a cere acordul unui retur, completati formularul de aici (link catre pagina ”Garantii si retururi”) sau apelati 0759049850.
-
DREPTUL DE RETRAGERE
- Conform dispozitiilor O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, decat cele prevazute in mod expres de lege: costul de livrare a produselor, in cazul in care consumatorul a optat pentru o alta livrare dacat cea stamdard oferita de catre vanzator; costul de returnare a produselor; costul de diminuare a valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, s.a.
- Termenul de retragere este de 14 zile de la data in care produsul este livrat Clientului.
- Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca.
-
In acest sens, puteti instiinta DIANA FAST EXPRESS S.R.L in privinta retragerii din contract, prin urmatoarele modalitati:
- efectuarea unui apel telefonic la numarul de telefon 0759049850 urmat de transmiterea unui e-mail in acest sens conform punctului de mai jos;
- transmiterea unui email pe adresa suport@servis.ro;
- prin completarea formularului de retragere, astfel cum este acesta prevazut in Anexa la prezentul document. Fomularul va fi tiparit, completat, semnat, scanat si trimis electronic suport@servis.ro; Folosirea lui nu este insa obligatorie.
- Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
- In cazul retragerii din acest Contract, va vom rambursa toate platile primite de la dumneavoastra, excluzand costurile de livrare, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul Contract.
- Va vom rambursa sumele utilizand aceeasi metoda de plata pe care ati utilizat-o dumneavoastra pentru tranzactia initiala. In orice caz, nu veti suporta niciun comision ca rezultat al acestei rambursari.
- Fara a aduce atingere celor de mai sus, putem amana rambursarea pana cand vom primi inapoi bunurile sau pana cand veti furniza dovezi ca ati trimis inapoi bunurile, oricare dintre acestea intervine mai intai.
- Veti trimite inapoi sau livra bunurile sau le veti preda la oricare din punctele de lucru sau de colectare ale DIANA FAST EXPRESS S.R.L. din Bacau sau curierului trimis de catre noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat daca trimiteti inapoi bunurile inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Nerespectarea termenului de 14 zile exonereaza Vanzatorul de orice raspundere, iar contractul isi produce efectele in continuare.
-
FORTA MAJORA
- Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
-
SCOPUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
-
Scopurile prelucarii datelor cu caracter personal furnizate de catre un Client avute in vedere si urmarite sunt urmatoarele:
- procesarea comenzilor si retururilor;
- pastrarea relatiei cu partenerii contractuali in scopuri contabile;
- optimizarea activitatii de marketing (informari in legatura cu produse si servicii, oferte promotionale sau pentru abonarea la newsletter);
- solutionarea cererilor privind indeplinirea unei comenzi;
- comunicari de marketing;
- administrarea contului in cadrul platformei online;
- scopuri statistice;
- feedback-ul furnizat serviciilor oferite.
- Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri directe de marketing numai cu consimtamantul dvs. si prin utilizarea canalelor de comunicare (email, sms etc.) pe care le-ati indicat in momentul oferirii consimtamantului. In aceste conditii este important sa cunoasteti ca vom utiliza consimtamantul dvs. exprimat in scop de marketing pana la retragerea acestuia, existand posibilitatea de retragere a acestui tip de consimtamant oricand.
-
Scopurile prelucarii datelor cu caracter personal furnizate de catre un Client avute in vedere si urmarite sunt urmatoarele:
-
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
- Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la domiciliul Clientului.
- Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, exista posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.
-
INFORMATII PRIVIND DESEURILE DE ECHIPAMENTE ELECTRICE SI ELECTORNICE (DEEE)
-
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile O.u.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului si O.u.G. nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, se vor avea in vedere urmatoarele:- Clientii au obligatia de a nu elimina DEEE ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE.
- Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, reprezentand o pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
-
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
-
PREVEDERI FINALE
- DIANA FAST EXPRESS S.R.L. isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului.
- In limita prevederilor Termeni si Conditii, DIANA FAST EXPRESS S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
- DIANA FAST EXPRESS S.R.L. isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
- CONTACT
In eventualitatea in care exista intrebari, nelamuriri, solicitari de informatii suplimentare privind continutul site-ului www.servis.ro, Termenii si Conditiile, precum si produsele puse spre vanzare de catre DIANA FAST EXPRESS S.R.L., va asiguram de intreaga disponibilitate telefonic la numarul +40759049850 in intervalul 9:00- 17:00 precum si prin e-mail la suport@servis.ro.